POMOC

Jak wysłać zapytanie bez rejestrowania konta.

Krok 1 - zapytanie
Krok 2 - wycena
Krok 3 - opłata
Krok 4 - odpowiedź
Wypełnij formularz i wyślij swoje zapytanie do wybranego eksperta. Zwróć uwagę aby podać prawidłowy adres email - zostanie na niego wysłane potwierdzenie, zawierający kod autoryzujący, potrzebny na kolejnych etapach.

Po tych czynnościach musisz poczekać, aż ekspert przygotuje indywidualną niezobowiązującą wycenę. Czas przygotowania wyceny zależny jest od eksperta.
W momencie gdy ekspert przygotuje dla Ciebie wycenę zostaniesz poinformowany o tym drogą mailową, a Twoje zapytanie zmieni aktualny status na "OCZEKUJE NA AKCPETACJE". Wycena nie jest zobowiązująca. Pamiętaj również, że jeżeli od ostatniej wizyty na naszym portalu minęło trochę czasu, system przed wyświetleniem szczegółów zapytania poprosi Cię o podanie kodu autoryzującego - został wysłany na adres email podany podczas wysyłania zapytania.

W komentarzu do wyceny, ekspert może poprosić o dodatkowe informacje potrzebne do wykonania usługi. Aby przesłać je do eksperta należy je wpisać w pole "Dodatkowe informacje".
Doradca będzie mógł udzielić odpowiedzi na zapytanie, dopiero po jego opłaceniu. Na naszym portalu dostępnych jest kilka punktów płatniczych: Przelewy24, PayPal, PayU, BlueMedia oraz Blik.

Płatności kartą kredytową są dostępne w przypadku PayU oraz PayPal.

Blik pozwala na sfinalizowanie transakcji bez konieczności logowania się do banku - wystarczy przepisać kod np. z aplikacji mobilnej.

Nie zapomnij również zaznaczyć "Zapoznałem się z regulaminem oraz akceptuję jego postanowienia" - bez tego nie będzie możliwe opłacenie zapytania.
Po opłaceniu zamówienia, doradca może udzielić odpowiedzi, a gdy to się stanie dostaniesz stosowne powiadomienie - znajdziesz w nim link do zapytania oraz kod autoryzujący. Pamiętaj, że jeżeli chcesz wrócić do swojego zapytania w późniejszym czasie zapisz w bezpiecznym miejscu wspominane dane.
Nie wiesz jak skorzystać z portalu?

Zadzwoń na 801 884 400 lub +48 224 179 404.

Zapytanie e-mail