FAQ
- Czy muszę być zarejestrowany, aby korzystać z usług portalu MagiczneWrota.pl?
Nie, nie wymagamy rejestracji użytkowników. Dla niezarejestrowanych użytkowników dostępne są tylko usługi połączeń głosowych 708 oraz SMS PREMIUM - Czy rejestracja jest bezpłatna?
Tak, rejestracja jest całkowicie bezpłatna. - Zapomniałem hasła, co mam zrobić?
W panelu logowania należy kliknąć w link Przypomnij hasło i postępować zgodnie z informacjami na stronie. - Jakie korzyści otrzymam będąc zalogowanym użytkownikiem?
Każdy zarejestrowany użytkownik może korzystać ze wszystkich dostępnych usług portalu m.in. połączeń przedpłaconych, sms, email, chat. - W jaki sposób mogę skontaktować się ze swoim Doradcą na portalu Magicznewrota.pl?
Portal magiczne wrota.pl udostępnia kilka możliwości kontaktu ze swoimi doradcami (połączenia głosowe, chat, sms, e-mail). Najprostszym sposobem kontaktu jest wykonanie połączenia na numer 708 konkretnego doradcy lub wysłanie SMS Premium. Ten sposób połączeń nie wymaga rejestrowania się w serwisie i może zostać wykonany z dowolnego telefonu (stacjonarnego, komórkowego) na terenie kraju. Inne kanały komunikacji wymagają rejetracji w serwisie. - Przebywam za granicą, chciałbym skontaktować się ze swoim doradcą?
Portal udostępnia możliwość kontaktu ze swoimi doradcami będąc poza granicami kraju. W tym celu należy zarejestrować się w serwisie oraz zasilić swoje konto dowolną kwotą (przelew, szybkie płatności , karta kredytowa). Następnie należy zadzwonić na numer doradcy zaczynający się na +4822 (nie wykorzystywać numeracji 708), podać tonowo numer użytkownika oraz swój PIN (dostępny na panelu po zalogowaniu). Rozmowa zostanie nawiązana, a w zależności od długości rozmowy z konta zostanie pobrana odpowiednia kwota. - Mój doradca jest niedostępny, a chciałbym wysłać do niego wiadomość?
Istnieje taka możliwość , po zalogowaniu można wybrać opcję Wyślij Wiadomość do doradcy. Doradca w momencie zalogowania się do systemu otrzyma wiadomość od użytkownika i może odpowiedzieć. - W jaki sposób zostanie pobrana opłata za połączenia?
W przypadku połączeń na numery 708 oraz Premium SMS opłata zostanie pobrana przez operatora telekomunikacyjnego i doliczona do Państwa rachunku telefonicznego. W przypadku usług przedpłaconych (PREPAID), użytkownik najpierw zasila swoje konto w serwisie magiczne wrota.pl, a następnie korzysta z usług. - Co oznaczają połączenia przedpłacone (PREPAID)?
W przypadku niektórych usług (np. połączeń z zagranicy, chat-ów, e-mail) wymagane jest wcześniejsze zasilenie konta w portalu magiczne wrota.pl. Można tego dokonać dowolna metodą (klasyczny przelew, przelew elektroniczny, karta kredytowa). Po załadowaniu konta podczas korzystania z usług, wartość przedpłaty będzie pomniejszana o koszt usług. - Czy płatności elektroniczne są bezpieczne?
Tak, płatności są realizowane przy pomocy serwisów payu/paypal i przelewy24 - liderów płatności elektronicznych w Polsce. - Czy mogę zapłacić przy pomocy kart kredytowych?
Tak istnieje taka możliwość - Czy mogę zapłacić przebywając za granicą?
Tak, oczywiście można skorzystać z dowolnej metody płatności - W jakim czasie moje konto zostanie doładowane opłaconą kwotą?
W przypadku wykonywania płatności elektronicznych oraz kartami kredytowymi czas doładowania konta zazwyczaj nie przekracza kilku minut. Jednakże w wyjątkowych sytuacjach, a także czas ten może się wydłużyć do kilku/kilkunastu godzin. W przypadku tradycyjnych przelewów jest to około 1-2 dni roboczych. - Mam inne pytania dotyczące serwisu MagiczneWrota.pl ?
Zapraszamy do kontaktu z nasza infolinią 801 88 44 00 lub 22 417 94 04 lub też drogą e-mail: kontakt@magicznewrota.pl