Jak dzwonić z zagranicy?

Jeżeli przebywamy poza terenem Polski i chcemy skontaktować się z doradcą musimy zalogować się na portal lub skorzystać z usługi "Rozmowa bez rejestracji" - w obu przypadkach będzie konieczne wcześniejsze doładowanie konta.


  1. Krok pierwszy, rejestracja

    Aby móc rozmawiać z ekspertami będąć po za granicami naszego kraju należ założyć konto na naszym portalu. Jeżeli już wcześniej założyliście konto możecie pominąć tę cześć i przejść do kroku 2.

    Rejestracje rozpoczynamy od kliknięcia "zostań klientem" w górnej części strony. Pamiętamy przy tym, że rejestracja jest darmowa i nie wymaga podawania żadnych danych osobowych.

    W następnym widoku zostaniemy poproszeni od podanie loginu oraz hasło, a także innych informacji niezbędnych do poprawnej rejestracji na portalu.

    Po wprowadzeniu prawidłowych danych i zatwierdzeniu formularza zostanie utworzone konto dzięki, któremu będziemy mogli korzystać z usług w formie przedpłaconej.
  2. Krok drugi, logowanie

    Aby przejść do formularza lgowania należy kliknąć w przycisk, "Logowanie" znajdując się na górze strony. W wyświetlonym formularzu wpisujemy login oraz hasło podane podczas rejestracji, a następnie potwierdzamy całą operacje klikając w przycisk "Zaloguj się". Od tej chwili mamy dostęp do wszystkich funkcji portalu.

  3. Krok trzeci, doładowanie konto prepaid

    Po pierwszym udanym logowaniu zobaczymy widok, który wyświetla slado konta (3), pin (2) oraz numer klienta (1) - te dwa ostatnie będą potrzebne podczas pierwszego połączenia. Możemy też skorzystać, z szybkiego doładowania (4), na wcześniej zdefinowane kwoty lub skorzystać z linki "Doładuj konto" (5). Jeżeli skorzystamy z "Szybkie doładowanie konta" (4) zostaniemy przeniesieni od razu do strony operatora płatności. Jeżeli skorzystamy z "Doładuj konto" zostanie wyświetlony następujący formularz:
    Następnie należy podać kwotę doładowania oraz wybrać formę płatności. Jeżeli zdecydujesz się na doładowanie na pierwsza formę płatności (Blik) zostaniesz poproszony o podanie 6 cyfrowego kodu generowanego przez Twoją aplikację do płatności - po wprowadzeniu kodu zostaniesz automatycznie przeniesiony do operatora płatności. W przypadku 2,3,4 zostanie wyświetlony przycisk "Zapłać", po kliknięciu, którego zostaniesz przeniesiony na stronę operatora płatności. Wybierając ostatnią opcje doładowania (5) zostaną wyświetlone inwidualne dane do przelewu - bardzo istotne jest, aby nie modyfikować tytułu przelewu.

    W przypadku form płatności 1,2,3,4 minimalna kwota doładowania wynosi 50 zł a czas realizacji płatności wynosi zwykle kilkanaście sekund. W przypadku zwyklego przelewu termin realizacji wynosi zwykle minimum jeden dzień roboczy.
  4. Krok czwarty, rozmowa z doradcą

    Następnie należy przejść na stronę główną (np klikając w logo) lub do zakładki "Eksperci" (1). Aby skorzystać z środków zgromadzonych na koncie, należy zadadzownić na numer opisany jako "Z Polski lub z zagranicy" (2). W czasie pierwszego połączenia z doradcą, system zapyta nas o numer klienta i numer PIN zanotowany wcześniej. Kolejne połączenia realizowane z tego samego numeru zwalniają nas z potrzeby podawania tych numerów. Stanowi to znacznie ułatwienie podczas wykonywania kolejnych połączeń.

W przypadku jakichkolwiek pytań bądź problemów z rozmowami zamawianymi możemy skontaktować się z administratorem portalu wykorzystując poniższe dane:

Adres e-mail: kontakt@magicznewrota.pl
Telefon 801 88 44 00 lub +48 22 417 94 04