Jeżeli przebywamy poza terenem Polski i chcemy skontaktować się z doradcą musimy zalogować się na portalu.
- Krok pierwszy, rejestracja
Rejestracje rozpoczynamy od wybrania pozycji "zostań klientem", która znajduję się w górnej częsci strony.
Następnie zostaniemy poproszeni od podanie loginu oraz hasło. Hasło powinno zawierać min. 8 znaków, przynajmniej jedną cyfrę i przynajmniej jedną literę.
Po wprowadzeniu poprawnych danych i zatwierdzeniu formularza na nasz adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Klikamy go i aktywujemy tym samym nasze konto.
- Krok drugi, logowanie
Logowanie jest możliwe wyłącznie po wcześniejszej aktywacji konta. (krok 1). W celu zalogowania się do portalu podajemy login oraz hasło.
- Krok trzeci, doładowanie konto prepaid
Po pierwszym udanym logowaniu zobaczymy widok, który informuje nas o stanie naszego konta. Chcąc korzystać z usług przedpłaconych powinniśmy je zasilić, wybierając odpowiedni system płatności: paypal lub payu. Pamiętamy przy tym, że system PayPal jest przeznaczony głównie dla osób z za granicy, nieposiadających numeru pesel.
Następnie po wybraniu systemu płatności zaznaczamy interesującą nas kwotę doładowania. Jeśli posiadamy kod promocyjny możemy go również wykorzystać.
- Krok czwarty, rozmowa z doradcą
W czasie pierwszego połączeniu z doradcą, system zapyta nas o numer klienta i numer PIN zanotowany wcześniej. Kolejne połączenia realizowane z tego samego numeru zwalniają nas z potrzeby podawania tych numerów. Stanowi to znacznie ułatwienie podczas wykonywania kolejnych połączeń.
Numer PIN znajdziemy w menu->informacje.
W przypadku wyczerpania środków na koncie, musimy ponownie doładować konto.
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź problemów z doładowaniem konta możemy skontaktować się z administratorem portalu wykorzystując poniższe dane:
Adres e-mail: kontakt@magicznewrota.pl
Telefon 801 88 44 00 lub +48 22 417 94 04